pühapäev, 9. oktoober 2011

Idakaldal. Muutusteta.

Per tuli ja läks, mina olen ikka Bundabergis. Tegime eelmisel nädalavahetusel koos viimase reisi ja käisime Steve Irwini loomaaias ning Vikerkaare rannas. Loomaaed oli väga tore elamus, sest enamus loomi tundus seal end üsna hästi tundvat. Iga päev kell 11 algav etendus oli muljetavaldav ja hariv. Eriti vaimustav oli näha treenitud linde, kes tribüünide kohal tiirutasid või ühe eriti suurt isendit, kes tegi võrratu maandumise platsi keskele. Loomulikult oli etenduse staariks krokodill, kes hüppas kõrgele veest välja, rullis end saaki uputada püüdes kuus korda vees ringi ja ajas talitajaid taga.
Loomaaias oli muidugi ka rohkelt känguruid, keda sai spetsiaalse söödaga toita ja patsutada nii palju, kui süda lustis. Palju oli ka koaalasid, kes peamiselt muidugi puude otsas magasid, kaotamata hetkekski oma kaisulooma sarmi. Suurepärase etenduse andsid ka 3 tiigrit, kes lehmapiima nimel ronisid puu otsa ja võtsid sisse erinevaid poose. 6 tundi läks pargis lennates ja kõige uuemat, Aafrika kollektisooni me vaatama ei jõudnudki.
Pühapäeva veetsime Vikerkaare rannas, kus olid kõrged liivakivist kaljud, kus leidus väga erinevaid värve alates süsimustast ja punasest lõpetades kuldse ja lumivalgega. Liiv oli rannas väga peenike, mis koos tugeva tuulega tegi päevitamise üsna keerukaks. Päiksekreemi polnud vaja, sest keha oli pidevalt liivakihiga kaetud. Lained polnud kahjuks eriti suured, nii et nendes hüppamise lõbu jäi ära.
Ahjaa, töötan nüüd jälle uues farmis ja seal on siiani olnud tööd vähemalt 40 tundi nädalas. Hetkel on maguskartulite aeg ja olen peamiselt sorteerimise ja pakkimisega tegelenud, aga ka rohimas ja istutamas käinud. Nüüd peaksime paar nädalat rohkem väljas olema, kuigi plaanides ei saa seal kunagi kindel olla - need muutuvad kogu aeg, minutitega. Aga farmerid ise on toredad ja kaastöölised enamuses ka ning see sai otsustavaks minu Bundabergi jäämisele. Kui ma saan seal töötada, siis ilmselt ei liigu ma kuskile enne detsembrit, kui mul on plaanis kuuks ajaks Taisse minna. Nii et kui töö parasjagu raske on, siis mõtlen eesootavale puhkusele ja töötan naeratades edasi.

Kommentaare ei ole: